___

Jak zostać Kim?

Zobacz już istniejący projekt Filmowe Życiorysy.PL

HISTORIE LUDZI Z PASJĄ

Spotkajmy się

Opowieści filmowe o twórcach biznesu i wspieranie polskich firm na antenie TV

FILMOWE ŻYCIORYSY - LUDZI BIZNESU

To właśnie wyjątkowi ludzie zmieniają otaczający nas świat, ale czy wiemy o nich wystarczająco dużo i czy mogą nas zainspirować? Filmowe Życiorysy mogą stać się nie tylko zapisem rozwoju firmy, ale również opowieścią o rodzinie, miłości, wspólnym dążeniu do celu, pasji, a także o bardzo trudnych problemach tworzenia marki.

NIE MA TO ZNACZENIA CZY BYŁEŚ PIEKARZEM NA WSI CZY PREZESEM KORPORACJI W WIELKIM MIEŚCIE, KAŻDA HISTORIA JEST WAŻNA I CIEKAWA.

FIRMOWE ŻYCIORYSY - UCZĄ JAK ŻYĆ I POSTĘPOWAĆ - WSPIERAJĄ PASJĘ TWÓRCZĄ - POZWALAJĄ SPOJRZEĆ NA FIRMĘ INACZEJ NIŻ DOTYCHCZAS - WZMACNIAJĄ WIZERUNEK I HR - PROMUJĄ LOKALNE TRADYCJE I WARTOŚCI NA ANTENIE TELEWIZYJNEJ

free Template by uicookies.com free Template by uicookies.com

Jak na to wpadłeś?

Wiele pomysłów na biznes powstało przypadkiem, a też od podpatrywania życia, natury czy ludzi.

Prawo nie nadążało na życiem

Wdrożenie w życie pomysłu często stawało na drodze urzędnikom, który widząc determinacje ludzi biznesy zazdrościli odwali i sypali piasek w szprychy.

W końcu powstała firma

Dlaczego się udało, kto się do tego przyczynił, co sprawiło, że marka zaistniała na rynku?

Spotkajmy się

Świat cyfrowy ukazuje twórców biznesu, którzy mogą innych wiele nauczyć a umieszczenie w Internecie, TV zapewni bogate źródło wiedzy dla młodszych pokoleń i stanie się niezwykłym narzędziem PR o tysiąćkroć niż reklama.

Spotkajmy się

Dlaczego Filmowe Życiorysy?

Historia tworzenia nowej rzeczywistości często odchodzi wraz z ludźmi, pozostają wprawdzie ich działa, firmy ale nigdy nie dowiemy się co czuli, jak tworzyli, kto ich inspirował?

free Template by uicookies.com free Template by uicookies.com
Google & Inc

Google powstało jako odpowiedź na istniejący, realny problem. Jeśli potrafisz w sensowny sposób rozwiązać czyjś problem, przy założeniu, że jest to problem powtarzalny – masz gotowy przepis na sukces.

W 1998 roku dwóch doktorantów Uniwersytetu Stanforda założyło Google Inc. Historia tej najsłynniejszej wyszukiwarki świata zaczyna właśnie w murach uniwersytetu.

Firma swoją działalność rozpoczęła od produkcji… traktorów.

Lamborghini jako pasjonat sportowych samochodów zakupił kilka modeli Ferrari. Dostrzegał ich wady i chciał podpowiedzieć Enzo co może zrobić, żeby poprawić swoje cacka. Ten nie chciał z nim rozmawiać, więc Włoch uznał, że sam zacznie produkować samochody, znacznie lepsze od tych z Maranello. Było to możliwe, bo sprzedaż klimatyzatorów i traktorów dała mu już pokaźny majątek, z którego mógł sfinansować swoje marzenia. Produkcję sportowych samochodów rozpoczął w roku 1963.

Zaczynała od metalowego garnka i jednego kremu, dziś stoi na czele koncernu.

Irena Eris po latach przyznaje, że kiedy w 1983 roku odeszła z państwowej Polfy i założyła własny niewielki zakład kosmetyczny, sukces wyobrażała sobie w o wiele bardziej przyziemnych kategoriach. "Zaczynając biznes miałam tylko jedno marzenie - żeby się utrzymać i żebym mogła do końca życia, w tym małym laboratorium znaleźć swoje miejsce, żebym mogła tworzyć i żeby byli odbiorcy moich wyrobów, żebym mogła się utrzymać i czerpać satysfakcję z pracy, bo to właściwie było takim głównym motywem założenia mojej działalności"

W tej szkole powstaje pierwsza rozprawa doktorska z ...makijażu! Placówka monitoruje dalsze losy swoich absolwentek i okazuje się, że po skończeniu szkoły 80 proc. z nich pracuje w zawodzie. Większość otwiera własne salony kosmetyczne. - Marka placówki przyciąga do nas studentki z całej Polski - mówi dr Krystyna Janowicz, dziekan WSZUiE. - Nasza szkoła to nie tylko malowanie paznokci, to także solidna nauka m.in. chemii - dodaje dziekan Janowicz i dodaje, że placówka kształci także przyszłe dietetyczki.

Aniela Goc. Mistrz kosmetyki i prekursorka dwuletniego kształcenia kosmetyczek w Poznaniu. Współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia Kosmetycznego. Odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej (2001) oraz Medalem Złotym za Długoletnią Służbę (2008). Zasłużony pedagog z wieloletnim doświadczeniem i bogatym dorobkiem zawodowym. Wysokiej klasy specjalista kosmetolog. W 2000 roku założyła Wyższą Szkołę Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu, w której pełni funkcję Kanclerza.

EDUKACJA

Read More

HISTORIA

Read More

KORPORACJA

Read More

NOWOCZESNOŚĆ

Read More

INSPIRACJE

Read More

MARKETING

Read More

CONSULTING

Read More

Etat czy własna firma?

Praca „dla siebie” wymaga pewnych poświęceń, z którymi nie zetkniemy się na etacie. Wiele osób nie będzie chciało się z tym mierzyć. Własna działalność, nawet taka jednoosobowa, freelancerska, jest drogą dla tych, którzy nie boją się robić wielu rzeczy na raz.

OGRANICZENIA?

Brak szefa nad głową to mimo wszystko wolność samemu jest się sobie sterem, żeglarzem i okrętem.

Na etacie w pewnym momencie dobijemy do „sufitu” zarobkowego. Na samozatrudnieniu to my decydujemy, gdzie jest ten sufit (albo gdzie go nie ma).

Masaru Ibuka – założyciel Sony rozpoczął swoją działalność, gdyż w powojennej Japonii energia elektryczna była bardzo tania. Pierwszym produktem Sony była elektryczna kuchenka do gotowania ryżu.

SAMSUNG

Założona w 1938 roku firma zaczynała od jednego małego sklepiku, gdzie sprzedawano towary spożywcze produkowane na terenie miasta i własnej produkcji makaron. Obecnie niecałe 76 lat później Samsung jest światowym liderem sprzedaży różnego rodzaju urządzeń elektronicznych, a w 2013 roku zysk netto firmy wyniósł 30 miliardów $.

LIPTON

Obecnie firma działa w ponad 100 krajach na świecie. Dacie wiarę, że ponad 100 lat temu, bo w 1871 roku założyciel Thomas Lipton zaryzykował wszystkie swoje oszczędności by otworzyć swój pierwszy sklep spożywczy w szkockim Glasgow?

IKEA

Pierwszy salon meblowy. Ikea powstała w 1943 roku. Początkowo produkowała i sprzedawała ramki do zdjęć, portfele, rajstopy i długopisy. Jej nazwa powstała jako akronim od wyrazów: Ingvar Kamprad (imię i nazwisko założyciela) oraz Elmtaryd i Agunnaryd (farma i miejscowość (parafia), w której się wychował).

NOKIA

Założona w 1865 roku firma nie produkowała „Lumii” od samego początku istnienia 😉 Trudno w to uwierzyć, ale Nokia była wiodącym producentem skórzanego obuwia. Ich pierwszy telefon powstał dopiero w 1987 roku, nazywał się „Mobira Cityman 900”, ważył 0,8kg i kosztował €4650 – ciekawe prawda 🙂 ?

JESTEŚCIE ZASKOCZENI?

Gdy ludzie myślą o sukcesie najczęściej widzą efekt finalny: w muzyce są to przeboje, które mają status najpopularniejszych, w sporcie są to medale olimpijskie, w biznesie milionowe przychody. Mało jednak osób zdaje sobie sprawę, że droga do wielkich sukcesów wiedzie przez drobne, często przez wielu niezauważalne działania.

TRZY KROKI

Card image cap

KONCEPCJA

Grupa doświadczonych twórców

Powrót do góry

Card image cap

PRODUKCJA

Firmowego życiorysu

Powrót do góry

Card image cap

PUBLIKACJA

Premiera Business History

Powrót do góry

MALI A POTEM WIELCY

Wielkie zespoły muzyczne zaczynały grę w garażach, czy na imprezach wiejskich. Niektórzy wielcy piłkarze zaczynali od gry na boso. Niektórzy wielcy przedsiębiorcy doświadczyli kilkukrotnie bankructwa. To ich ratowało i dawało szansę na sukces za którymś razem. Mentalność.

Generic placeholder image

“"Szybkie pieniądze przeważnie szybko się kończą."”

Ingvar Kamprad (ur. 1926), założyciel sieci IKEA

Generic placeholder image

“"Innowacja rozróżnia lidera od naśladowcy."”

Steve Jobs (1955-2011), założyciel Apple

SPOTKANIE

Zaczynamy od wyznaczenia ciekawej postaci z danego środowiska, może to być osoba żyjąca lub postać historyczna.

REKOMENDACJA

Angażujemy miejscowy biznes lub inne instytucje, osoby prywatne, które znają daną osobę.

TWORZENIE

Produkujemy film a potem organizujemy wydarzenie z premierowym pokazem w: firmie, miejscowym kinie lub Domu Kultury.

UDOSTĘPNIANIE

Udostępniamy film w wielu kanałach społecznościowych a także w ogólnoświatowej telewizji.

ZAANGAŻOWANIE

Każdy zaangażowany zostanie zaproszony na premierę, może wystąpić w filmie, a biznes ulokuje produkt np. swoją firmę oraz zamieści billboard sponsorski.

FILM TO COŚ TRWAŁEGO

Pozwala ukazać postać w odpowiednim światle, dotrzeć do ogromnej widowni, wzmocnić lub wzbudzić szacunek.

ZACZNIJMY OD SPOTKANIA

Wyjaśnimy naszą misję, wysłuchamy waszą historię i może stworzymy coś wyjątkowego

  • Email kontakt@filmowezyciorysy.pl
  • Phone +48 500 30 20 93
  • Fax To już historia
  • Dołącz do naszej społeczności FACEBOOK (AKTUALNOŚCI)
    Filmowe Życiorysy